Jeg og kjæresten hadde såvidt vært i Drammen før, så vi bestemte oss for å ta en dagstur på torsdag. Vi gikk rundt i de koselige gatene, shoppet litt, spiste pizza på Jonas B. Gundersen (og som en ekte mandalitt kan jeg si at pizzaen var godkjent!), besøkte biblioteket og gikk langs elva. Drammen er en koselig by som vi kommer til å besøke igjen!

Jonas B. til venstre her!

Tur langs elva, koselig område.

I dag var tiden kommet for et NSF-treff på Youngstorget i Oslo! Hadde gledet meg, og jeg ble ikke skuffet. Charente og Papirkurven var kjempekoselige, og jeg fikk mange gode tips og ideer jeg skal ta med meg.

Charente og Papirkurven i aksjon, ikke et strikketreff uten strikking!

Bildet er lånt av Papirkurven, jeg blunker som vanlig!

Charente påpekte også at sjæfsstrikkeren burde lese litt korrektur før hun trykker opp flere t-skjorter😉