I går på SnB hadde tuLLiBaLL-jentene med seg en stooor pose med vakkert garn. De fleste kjøpte noe, og det var det god grunn til! Utrolig nydelige farger på alle nøstene, og det var veldig vanskelig å velge. Etter betenkningstid og å ha kjent og snust på det meste, kom jeg frem til disse to vakre nøstene.

Til venstre er sjalkvaliteten I en Tynn Tråd, som består av 80 % superfine merino og 20 % silke. Nå må jeg bare finne det perfekte sjalet! Løpemeteren er hele 800 meter på 100 gram.

Til høyre er Kos, i fargen Kampfisk. Dette er et skikkelig mykt kosegarn, med 80 % Superwash merino, 10 % nylon og 10 % kasjmir! Løpemeteren er 400 meter på 100 gram. Dette skal bli et par sokker, igjen må jeg finne en bra nok oppskrift.

Gleder meg veldig til å strikke i dette garnet, og jeg kommer garantert til å kjøpe mer! Såvidt jeg forstod skal de begynne å selge over nettet mot høsten. I mellomtiden finnes de på SnB…🙂