Jeg er på Sørlandet, og i dag har jeg og mamma vært i byen. Det ble litt garnkjøp, men jeg har ikke brutt mitt garnløfte ettersom jeg ikke betalte denne gangen😉 Mamma forstår mitt garnbehov siden hun selv strikker mye.

Jeg syns jeg klarte å begrense meg aldeles godt, ettersom de også solgte Regia Silk, og en hel haug av nydelige farger. Utrolig for et utvalg denne byen! De to store nøstene i midten oppe skal bli sokker til pappa og kjæresten, det helt til høyre et nøste nr to for å få ferdig et par sokker til meg, de to nederst til venstre er bare for moro ettersom det så moro ut, de to i midten nede til meg selv pga nydelige farger. De to siste aner jeg ikke, men skal nok få strikket noe av det😀 Alt fra stretch, 4-tråds, 6-tråds, cotton, og pon-pon her. Fine garnet!

Mitt Ishbel er ferdig strikket og blokket, bilder kommer imorgen eller overimorgen. Må bare få tatt noen in-action bilder først!

Ellers håper jeg alle får en flott påske med nære og kjære, det har i alle fall jeg🙂