Bilde fra mars 2008.

Jeg har fått en utfordring av Silje!

* 3 ting jeg husker som om det var i går:

  • Da jeg satt alene bak i bilen og ville ut foran, og trykket ned håndbrekket med beinet. Bilen stod i en bratt oppkjørsel, og heldigvis har jeg en rask mamma… Ellers hadde jeg havnet utfor et stup. Jeg var vel mellom 4 og 6 et sted tror jeg.
  • Når vi gikk om bord på cruiseskipet Independence i mars i år. Samme reaksjon som alle andre – stoppet opp og bare kikket opp i det enorme skipet…
  • Min tante som forsvant inn/gjennom i stolen! Puten gled fremover, og armer og bein stakk opp! Jeg var rundt 2 tror jeg, et tidlig minne.

* 3 ting jeg liker godt:

  • Fotografi; å ta bildene selv, og se på andres bilder.
  • Håndarbeid, for det meste strikking, men også litt hekling. Generelt sett kreative ting.
  • Å lese. Gi meg en bok, så blir jeg fornøyd!

* 3 ting jeg misliker:

  • Folk som aldri slutter å prate, og ikke tar et hint.
  • Dyreplagere.
  • At jeg er så utrolig klønete!

* 3 blogger jeg besøker daglig:

* 3 sanger jeg hører på for tiden:

  • Svært vanskelig, jeg er dårlig til å høre musikk.

* 3 TV programmer jeg ser på for tiden:

 

  • Desperate Housewives
  • Ekstrem Oppussing USA
  • Greys Anatomy

* 3 venner jeg vil sende denne videre til:

  • Karoline
  • Og dere som leser, om dere vil!🙂