Jeg og mamma var en tur i Mandal i går, og det er hele fire steder man kan få kjøpt garn på i ca 200 meters omkrets! Vi var bare innom to butikker, men resultatet ble 500 gram… Ooops!

DSC_2281_edit_lite

To nøster Cotton Eco som jeg aldri har prøvd før, samt Cotton Color Eco. Alt i bomull, skal bli kluter som vanlig.

DSC_2282_edit_lite

Regia stretch må jo prøves ut, og så fant jeg enda to nøster jeg ikke har prøvd før, også i bomull – Anchor Style Creativa. Ett nøste er allerede oppbrukt, og det neste skal snart på heklenåla! Hva det blir viser jeg imorgen eller i kveld🙂

DSC_2280_edit_lite

Disse nydelige Drops Muskat lå der og skrek etter meg (at det var 40% hjalp jo litt), fargene er så flotte! Tror jeg må beundre dem litt før de blir gjort om til noe…

DSC_2283_edit_lite

I tillegg fikk jeg meg endelig Digital Fotografi i Praksis, har siklet over den i et par år, og lånt den på biblioteket gjentatte ganger. Kan virkelig anbefales for nybegynnere såvel som proffe. Strikkeboka er helt topp, er utrolig mye i den og har gode oppskrifter jeg gleder meg til å prøve. Kanskje jeg klarer å strikke vanter om ikke så lenge til?🙂