Nå begynner det å bli lenge siden sist, og grunnen er enkel – jeg har ikke kameraet mitt for øyeblikket, det ligger i en annen by. Får tak i det senere i uka.

Jeg har klart å lage 7 ruter til bestemorsteppet forrige uke, og en i går, altså hele åtte ruter! Nesten imponert over meg selv, det går unna om jeg kan fortsette slik. Det må ikke gå for raskt heller da, for de første 10 rutene ligger i Oslo😉

Hadde et lite innkjøp i går… Ble litt mye, men alt er det planer for: 2 nøster Smart (bestemorsteppe), 4 nøster Ida (lange sokker til en venninne), 2 nøster Tuva (kluter), 2 nøster Fabel (måå bare teste) og 3 nøster med et garn jeg ikke husker navnet på, men som jeg bruker til kantene i bestemorsteppet. Tror det var alt…

Så på pinnene har jeg altså bestemorsteppe, klut, sokk, babyteppe, babyteppe 2… og sikkert noe mer jeg har glemt!

Siden jeg mangler kamera, legger jeg ut et bilde jeg tok i fjor.

diveintoanotherworld

Nikon d200, Sigma 105mm. «Dive into another world»

Er hobbyfotograf, og begynner å få tilbake inspirasjonen. Den har vært borte det siste halve året, men jeg tror den kommer tilbake, og da blir det nok flere bilder her🙂