har jeg fått gjort litt håndarbeid og🙂 Siste eksamen er imorgen, jeg føler meg ikke klar, men fy så godt det skal bli å være ferdig!

DSC_1511_lite

Jeg prøvde meg på et nytt mønster, gikk kjemperaskt og var lett! Det blir nok flere av disse, de er veldig greie til å bruke opp restegarn.

Mønster: Waffle Knit Dishcloth

Garn: Mandarin Classic

Pinne: 3,5 bambus.

DSC_1512_lite

Enda flere Grandmother’s favorite dishcloth i Mandarin Petit og Mandarin Classic, pinne 3,5🙂

DSC_1513_lite

Til slutt har vi den hel-løse sokken jeg fant i Knitting Vintage Socks av Nancy Bush, anbefaler boka! Det tar nok litt tid før disse er ferdige, jeg ikke helt komfortabel med pinne 2,5 enda… Men det skal nok gå. Disse skal mamma få.

Ellers har jeg også flere prosjekter jeg jobber med, men de vil jeg heller vise ferdige. Etter imorgen skal det strikkes som bare det. Hekleteppet mitt har også fått flere ruter, men de har blitt pakket ned, så kan ikke vise noe før jeg har laget nye🙂