Vi er midt i en flytteperiode som kommer til å vare i ca to måneder. De søte dyrene våre er flyttet til hans besteforeldre, og er lettere skremt stakkars. Skal opp til de senere i dag og trøste.

Imorgen har jeg eksamen i Sjanger og Estetikk, og slik det er ut nå, går det rett i dass. Vi hadde visning i går, og vi har ryddet og pakket hele uken. Jeg har ikke hatt tid til å lese noe, og i dag skal møblene flyttes. Det beste er at jeg flytter på meg til et annet hus, så jeg skal sitte med dyrene og se resten av The Wire🙂 (pensum).

Jeg har både heklet og strikket en hel del, lappeteppet teller nå ca 8 ruter, jeg har 5-6 flere vaskefiller, og har lyst til å begynne på noen vanlige sokkepar. Tror ikke jeg kan begynne på noe nytt før vi er helt ute av huset nå, på mandag.

Stress, stress og atter stress! Det hjelper ikke at jeg skal jobbe fredag, lørdag og søndag i tillegg, og at jeg har to eksamener neste uke. Når disse to ukene er over, skal jeg puste lettet ut.