Jeg bestemte meg for å rakne opp de bestemorsrutene jeg hadde laget, var vel 5, og begynne på nytt. Har blitt med i et prosjekt som heter «en bestemor om dagen» i regi av frivillige sjeler på hobbyforum, du kan finne bilde-poolen her🙂 Mitt første bidrag er fra forrige uke, jeg rakk 5 stk:

DSC_1263_lite

Det blir færre denne uka, er så mye å gjøre med eksamensforberedelser!

Ellers har jeg selvsagt gått amok med bomullsgarn igjen, alt dette skal bli til kluter.

DSC_1261_lite

Slik ser stabelen ut nå:

DSC_1262_lite

Ellers så var jeg og Roger en tur på senteret i dag, jeg fikk med meg noen godsaker til meg selv!

skrubb

Roger har begynt å pakke, det er bare 13 dager til vi flytter! Vi skal til Oslo, og er på full jakt etter en leilighet. Var på 3 visninger i Oslo i går (bor i Kr.sand, lang tur), og håper på napp.